Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 13 oktober 2022

Snaidero Vision keuken project 1069 in Roosendaal

Daarnet is de vervoerder van Snaidero hier weer geweest om keukens te lossen. Deze keer nam hij ook de Snaidero Vision keuken van project 1069 in Roosendaal voor me mee.

Deze keuken staat ingepland voor montage bij monteur Jan Levien over een paar weken. Het is de klant van mijn Snaidero project 593. Ze zijn verhuisd en hebben opnieuw een Snaidero keuken bij me uitgezocht (bedankt!😍).
























Vandaag sluit ik de showroom wat eerder. Ik moet namelijk naar een klant in Alkmaar toe. Is vanaf hier toch even rijden, dus wil er ook niet `s nachts aan komen 😁. Het is trouwens de klant van mijn Snaidero project 648 die inmiddels ook is verhuisd.

Wel leuk; 2 keer een S10 keuken klant die weer bij me terug komt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten