Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

woensdag 28 september 2022

Snaidero keuken in Amsterdam (project 1048)

Gisteren is de Snaidero keuken bezorgd voor project 1048 in Amsterdam. Deze staat op voor montage de aankomende week.

Omdat de Neff oven van klant niet op voorraad is heb ik `m uit mijn showroom moeten pakken (ongebruikt uiteraard).

Vorige week zijn er een heleboel Neff ovens bezorgd (zo`n 20 stuks), maar helaas zijn die inmiddels allemaal al weer weg.
























Ik hoop binnenkort weer wat ovens te ontvangen zodat ik eindelijk weer eens Neff FullSteam ovens in de showroom kan laten zien aan klanten.

Dan nog wat anders. De afgelopen zomervakantie had ik bouwvak. Gelukkig was het toen mooi weer en zijn best veel klanten nog mee wezen vliegen met mij in de Cessna. Ik heb een paar keer de GoPro mee genomen dus wat op video gezet voor jullie. De video sluit ik daarom nog even bij dit berichtje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten