Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

zaterdag 10 april 2021

Snaidero keuken gemonteerd in Groningen (project 959 Meerstad)

Vorige maand heb ik de Snaidero keuken geleverd van project 959 in Meerstad/Groningen. De klant liep wat uit met de bouw van het huis, dus de keuken kon nog niet gemonteerd worden.

Afgelopen week (nadat de Snaidero keuken van project 958 in Amsterdam was gemonteerd) heeft monteur Jan Levien de keuken van project 959 in Groningen geplaatst.

























De Snaidero keuken in Groningen is gespoten in de kleur Nero Extra micalak. En mat zwarte lak met metallic er in. Het zwart is hierdoor voorzien van een "werkje", je ziet er dus wat minder op (vergeleken met een normale mat zwarte lak).

Voor de wand met hoge kasten heeft de klant trouwens ook de binnenlades besteld.

Deze lades zijn natuurlijk super practisch. Als je alles op zo`n legplank moet zetten kun je immers niet meer zien wat er achterin op de plank staat. Het wordt dan gauw een rommeltje.

Deze binnenlades adviseer ik voor de kast onder de Neff apparatuur op hoogte. Thuis heb ik daar geen binnenlades en achteraf gezien had ik ze liever wél gehad.

























Zelf vind ik de wat hogere ladebakken met zo`n glazen voorkant wel heel chique en handig.

Je kunt er de wat hogere dingen in kwijt zoals een beschuitbus of een zak rijst.

























Geen opmerkingen:

Een reactie posten