Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 29 april 2021

Vliegen met klanten

De laatste tijd heb ik weinig video`s gemaakt voor mijn videokanaal.

De reden is geen onwil, maar zo`n video maak ik meestal `s avonds na mijn werk bij klanten thuis.

Doordat we een avondklok hadden ging dat nogal lastig. Ik hoop dus binnenkort weer wat nieuwe video`s over m`n keukens te kunnen uploaden.

Wat wél mocht de afgelopen tijd dat was vliegen met relaties. De voorwaarde is/was dat de mensen geen gezondheidsklachten hebben, maximaal 2 passagiers tegelijk en een mondkapje op.



Gelukkig ken ik heel veel mensen zonder gezondheidsklachten, dus ik heb de afgelopen tijd best vaak gevlogen.

Deze keer is het de tijd van de bloembollen. Daarom heb ik m`n video van deze keer daar over gemaakt; bollenroute vanuit het vliegtuig.

De volgende video hoop ik te maken bij 1 van de klanten thuis die met mij mee is wezen vliegen de afgelopen tijd met de PH-ABM.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten