Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

woensdag 22 januari 2020

Binnenlades

Achter een draaideur van een kast kun je ook een binnenlade monteren. Ik vind het wel een handige aanpassing aan een keuken. Snaidero heeft hier 2 maten in, een normale binnenlade en een iets hogere binnenlade met glazen inzetstuk.

Ik heb hier wel eerder iets over op het blog gezet, dus ik zal er niet teveel over uitweiden.


Snaidero heeft nu echter een nieuwe layout, deze heb ik tot op heden nog niet in de showroom. Ik heb bij een klant een foto gemaakt en hier boven ingesloten. Ik vind zelf de voorraadlade met glazen inzetstuk wel heel chique.

Zoals je op de foto kunt zien heb je bij de binnenlades wel een ander scharnier nodig. De deur gaat hierdoor wat verder open. De lade komt daardoor niet tegen de deur aan.

Ook zit de onderste lade niet volledig op de bodem van de kast. Dit komt omdat het scharnier anders in de weg zit.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten