Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

dinsdag 13 april 2021

Feestelijke taart!

Bij mijn Snaidero keukens verkoop ik vaak werkbladen van Corian.

Corian is reparabel en qua lengte ook zo goed als onbeperkt. Bij een keuken in een appartement verkoop ik dus gewoon 2 bladdelen die in de lift passen.

Als de keuken gemonteerd is komt dan iemand van Cora (leverancier) langs om de bladdelen onzichtbaar te verlijmen.

Dat zie je op onderstaande foto bij de Snaidero keuken van project 962.

























Naast dat het vaklui zijn bij Cora zijn ze ook nog `s heel attent. Zo kreeg ik vandaag een hele mooie taart bezorgd in verband met de 1000 keukens. Leuk! Heel erg bedankt!

























Tenslotte. Vorige week heb ik de keuken geleverd van project 967 in Kekerdom. Jan Levien heeft de wand met hoge kasten bijna klaar.

Ik denk zomaar dat hij morgen deze keuken afgerond heeft zodat hij weer door kan naar Zoeterwoude (project 914).

























Geen opmerkingen:

Een reactie posten