Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

zaterdag 24 april 2021

Snaidero keuken in Zoeterwoude - Rijndijk (project 914)

Inmiddels is ook de Snaidero keuken van project 914 klaar. Een prachtige Italiaanse designkeuken in Grigio Cemento met een werkblad van Corian. Deze keer geen rvs werkgedeelte, deze klant zag toch een beetje op tegen de krassen die je bij rvs uiteraard gegarandeerd krijgt. Dus volledig 300x120x8cm Corian. Heel chique.

























Qua afzuiging heeft de klant gekozen voor de Twister in Titanium. We hebben hier best wat discussies over gehad omdat ik zelf liever heb dat de afzuigkap more-or-less de kookplaat afdekt. De klant heeft immers een brede inductiekookplaat.

Maar de klant vond de afzuigkap gewoon heel gaaf. Dat kan ik natuurlijk ook beamen want ik heb `m thuis ook. Met name de Titanium kleur geeft de afzuigkap een luxe uitstraling vind ik.

De klant heeft natuurlijk ook een stoomoven, dus ik denk dat ze de "stinkdingen" toch wel in de stoomoven zullen doen (bijv. bloemkool of spruiten). Daarnaast is de woning nieuw gebouwd, dus voorzien van mechanische ventilatie. Ook heeft de Twister een soort "snuffelfunctie" (automaat zeg maar) die zelf stank detecteert en zuivert. Dus mocht de kap wat luchtjes missen dan gaat de afzuigkap toch langer door om ook die luchtjes te neutraliseren.

























Voor de consumenten die toch graag de afzuigkap boven een brede inductiekookplaat willen is de Materia wellicht toch ook een optie (alleen geen E.Ion).

Tenslotte. De afgelopen week waren we nog even de Zeeuwse bollenvelden wezen inspecteren. Niet zo relevant natuurlijk maar ik had onderstaande foto van Lea gemaakt en wilde `m toch even delen als trotse vader.

























Geen opmerkingen:

Een reactie posten