Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 25 februari 2016

Keuken in Castricum opgeleverd

Zoals ik gisteren al op het blog had geschreven heb ik gisteravond de keuken opgeleverd van Snaidero project 671 in Castricum. Deze keuken is onlangs door monteur Niklas geplaatst. De klant is net verhuisd naar de nieuwe woning. De verhuisdozen waren dus nog niet eens allemaal uitgepakt.


Normaal gesproken kom ik op een later moment. Als de klant echt gesetteld is in het nieuwe huis.

Maar de klant had de barkrukken nabesteld en wilde deze graag zo snel mogelijk hebben. Dus heb ik de oplevering maar gecombineerd met het bezorgen van de barkrukken.


De klant in Castricum heeft ook de Neff Teppan Yaki voor op de inductiekookplaat. Echt een hele leuke accessoire. Je doet gewoon een beetje rijsteolie op de teppan (koop je gewoon in de supermarkt) en laat dit heet worden. Rijsteolie spettert niet zo en is dus heel geschikt voor de teppan.

Op de Teppan deed ik dus wat coquilles om en om. Beetje oestersaus er op en je hebt binnen enkele minuten wat lekkers op je bord (klik hier voor coquilles in de stoomoven).


Naast de coquilles had ik natuurlijk nog meer eten klaargemaakt voor m`n klanten. Zo heb ik vlees gestoomd in de stoomoven met rijst er bij. Rijst zit trouwens bij de Neff FullSteam oven gewoon in het "ingebouwde kookboek". Je drukt dus op het 'huisje' en je gaat naar stoomprogramma`s. Vervolgens klik je op bijgerechten en dan op de rijst. Heel eenvoudig.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten