Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 18 februari 2016

Snaidero keuken in Capelle aan den IJssel

Gisteravond ben ik in Capelle aan den IJssel geweest voor de oplevering van de rvs keuken van Snaidero project 685.


Wel goed om dingetjes toch even uit te leggen voor ze en natuurlijk ook om even met ze te koken in de nieuwe keuken.


Ik heb bijvoorbeeld pak soy met Dorade voor ze gemaakt. Deze keer is de Dorade juist in de hoge druk stoomoven bereid en niet in de FullSteam oven wat ik op de video had laten zien.


Ik heb van m`n vrouw een nieuw fileermes gekregen, dus heb de Dorade ook "live" voor de klant gefileerd. Vond dat wel leuk om te doen. Maar als je het bij de visboer vraagt dan doen ze dat uiteraard graag voor je.


Ook heb ik nog even voorgedaan hoe je suddervlees stoomt, deze keer met Rendang. Maar ik heb ook eens een versie op het web gezet van suddervlees stomen met Balsamico.



Tenslotte. Bij de vis en het vlees hoort natuurlijk ook rijst. Maar dat staat op bovenstaande video. De rijst maak ik zelf bij voorkeur klaar in kleine gastronorm stoompannetjes.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten