Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

maandag 1 februari 2016

Snaidero avond in de keukenshowroom

Voor dv. vrijdag avond 18 maart 2016 as. heb ik weer een Snaidero avond hier in de keukenshowroom gepland.



Klanten, relaties en volgers van het blog zijn bij deze dus uitgenodigd. De aanvang is 18:30u.

Net als vorige keren wil ik gaan koken in m`n Snaidero keukens met Neff inbouwapparaten. Ik heb Maarten gevraagd om leuke hapjes te maken voor jullie waarbij ook dingetjes op video worden gezet (houd er dus rekening mee dat er video opnames worden gemaakt).

Op de video hier boven kun je zien hoe zo`n avond er ongeveer uit ziet (klik hier bijv. voor de video over het stomen van Dorade).


Naast Maarten is ook Ben van Velzen weer gevraagd om de wijn voor deze avond te verzorgen. Ben is van wijnkoperij van Leerzem in Middelburg.


Ook heb ik weer live muziek bedacht in de showroom. De vorige keren gaven de klanten aan dit wel heel gezellig te vinden.

Tenslotte. Bij de Italiaanse keukens is het natuurlijk leuk om wat Italiaanse auto`s neer te zetten, dus wie z`n bella macchina mee wilt nemen graag (overleg aub wel even van te voren).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten