Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

vrijdag 19 februari 2016

EuroCucina 2016

Binnenkort is het weer de keukenbeurs in Italië, de EuroCucina van 2016. Ook dit jaar hoop ik er net als anders weer bij te zijn. Deze beurs wordt om het jaar gehouden. In 2014 was ik er dus voor het laatst (klik hier voor de foto`s van de EuroCucina keukenbeurs in 2014). Onderstaande foto komt trouwens uit de Keuken&Design (vakblad) die deze week in de bus viel.


Tijdens de EuroCucina keukenbeurs worden altijd de vernieuwingen gepresenteerd. Vandaar dat ik na de beurs weer een aantal keukens in de showroom wil gaan vervangen. Uiteraard moet ik het bestellen ná het beursbezoek, dus het betekent niet dat de showroomkeukens er acuut nu uit moeten.

Maar onderstaande keukens bijvoorbeeld staan op de "nominatie" om vervangen te worden:

De onderstaande S15 keuken in wit hoogglans lak.


De onderstaande S12 keuken in Teak hout.


De onderstaande S14 keuken in model Snaidero Idea40.


Bekijk de andere showroomkeukens op deze pagina!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten