Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

dinsdag 29 december 2015

Klanten uit Manchester

Vandaag heb ik klanten uit Manchester in de showroom voor een nieuwe Snaidero keuken. Ik ben van plan ze zelf op te halen vanaf Amsterdam (Schiphol) en ben daarom niet de hele dag in de showroom.

Ik heb daarom Robbert gevraagd een oogje in het zeil te houden.


Omdat de klant hoogstwaarschijnlijk ook de Neff FullSteam oven gaat kopen bij me heb ik gisteren maar van alles gekocht om voor ze klaar te maken in de S100 keuken.


De klant die voor vandaag heeft afgesproken had gevraagd of ik niet vaker wat video`s in het Engels wilde maken. Nu is m`n Engels niet echt vloeiend, maar hier komt dan de video van de Neff koffiemachine in het Engels. De Nederlandse versie van de koffiemachine video heb ik al eerder gemaakt.



Vorig jaar heb ik overigens ook een andere keuken in Manchester uitgeleverd. Leuk dat er nu weer een klant daar vandaan komt.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten