Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

dinsdag 15 december 2015

Spoelbak in de pantrykast

Jan en Joop zijn vandaag naar Wassenaar gegaan om een houten tafelblad te monteren bij een klant waar we onlangs de keuken hebben gezet (een bijbestelling). Monteur Niklas echter is hier bezig in de showroom. De klant van keuken project 667 wil graag het werkblad van de pantrykast hebben in de S12 keuken. Hier zit namelijk een grote spoelbak in ingelast.


Ik verkoop de pantrykast nu al een poosje en de meeste klanten hebben nu liever een kleine spoelbak in de pantrykast. Gewoon het halve bakje wat je vroeger naast de anderhalve spoelbak zag. Je houdt dan nog veel werkruimte over in de pantry. Hierop zet je de keukenmachine, blender, citruspers, broodrooster etcetera.

Hier onder dus een foto van de nieuwe situatie zoals ik die nu in de showroom heb. Eventueel kun je nog het spoelbakje aan de kant van de vouwdeuren doen. Dan zit er immers geen deur in de weg als je bijv. wilt werken aan je keukenmachine. Ik heb dat bijvoorbeeld gedaan bij de pantrykast bij keuken project 685 in Capelle aan den IJssel.

Soms heb ik ook wel klanten die zo`n pantrykast met vouwdeuren doet zonder een spoelbak. Dus alleen voor de opslag van apparatuur. Je ziet dit bijvoorbeeld bij de Snaidero keuken van project 612 in Roosteren (Limburg).


Hier onder tenslotte nog de video van de pantrykast in de oude situatie met de "grote" spoelbak.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten