Vandaag kreeg ik een klacht binnen via Facebook. Het ging over de Neff SOW0567900 kraan met licht van keuken project 655 in Bunnik.
Helaas komt die klacht met de kraan wel vaker voor. Ik denk dat daarom deze kranen ook wat kostbaarder zijn als gewone kranen (dat ze van Neff dus de servicekosten in de prijs hebben inbegrepen). Hoe dan ook. In zo`n geval kan de klant een afspraak maken met de servicedienst van Neff.
Het is een prachtige kraan, maar helaas zijn er wel eens klachten over de verlichting. Sorry.
Hoe dan ook. De kraan heeft sowieso 2 jaar garantie van Neff. Als de klant 4 of meer Neff apparaten heeft gekocht dan wordt de garantie verlengd naar 5 jaar maar worden er (na het 2e jaar) wel voorrijdkosten berekend.
Mocht u onverhoopt ook met zo`n probleem zitten. U kunt dan een afspraak met de servicedienst van Neff maken op telefoon 088 – 424 4040. Soms vraagt de Neff medewerker niet alleen naar het serienummer (SOW0567900) maar ook naar een FD nummer.
Kranen hebben geen FD nummer, maar dat weet zo`n servicemedewerker niet. Geef in dat geval gewoon een FD nummer op van bijvoorbeeld je Neff koffiemachine. Bijvoorbeeld FD9411.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten