Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 25 september 2014

Stroom op je keukeneiland

Het composiet werkblad van de S100 showroomkeuken heeft monteur Niklas gisteren ingewisseld voor Corian. Op het eerste gezicht niet zo`n spectaculair verschil, maar ik ben er wel heel blij mee.


In de vorige situatie had ik onder het werkblad van het witte gedeelte een dubbel stopcontact. Maar bij de opnames van de kookvideo`s in de showroom kwam ik er achter dat het toch niet zo`n mooi gezicht was dat zo`n snoer in beeld kwam. Ik heb nu dus een ook dubbel stopcontact op het werkgedeelte van m`n eiland. Ik denk dat veel klanten het ook wel fijn zullen vinden deze oplossing.

De transporteur van Neff is daarnet trouwens nog wezen lossen. Deze keer de Neff apparaten voor de Snaidero keuken van project 641 in Oudelande (Zeeland). Jan en Joop hopen hier maandag as. heen te gaan voor de montage.


Tenslotte nog een foto van de nieuwe Way van Snaidero. Zoals ik al vaker heb geschreven, het model Way is identiek aan de Ola 20 keuken maar mist de ronde kasten. Hierdoor ziet de keuken er totaal anders uit. Meer foto`s volgen binnenkort nog wel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten