Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

vrijdag 26 september 2014

Snaidero keuken in Landsmeer (project 615)

Daarnet kreeg ik via WhatsApp een leuk berichtje binnen van de klant van project 615 in Landsmeer. Deze Snaidero keuken is nu klaar, dit weekeinde wil klant gaan verhuizen.


De klant schreef dat ze heel blij zijn met de nieuwe keuken, het is precies geworden zoals ze van te voren voor ogen hadden. Leuk! Het is een wit hoogglans gelakte keuken gecombineerd met een inox hoogglans keukeneiland. Op het eiland ligt een werkblad in Corian, gecombineerd met een werkgedeelte in inox.

Deze keuken is lekker groot en compleet. Dus twee grote spoelbakken, twee kranen en ook twee afzuigkappen. Genoeg werkruimte, echt fantastisch!


Ik hoop de klant binnenkort te gaan bezoeken om de inbouwapparatuur uit te leggen (er zit immers een hoge druk stoomoven in deze keuken en die behoeft toch wat extra uitleg). Voor wie het leuk vindt; de afspeellijst met kookvideo`s met de stoomoven staat hier.

Met het WhatsApp berichtje kreeg ik nog een aantal foto`s meegestuurd die ik heb ingesloten bij dit bericht. Ik heb nog wat meer foto`s gekregen, maar die heb ik op de projectpagina gezet van deze klant (op m`n website dus).


Klik hier om meer foto`s te zien van deze Italiaanse design keuken van project 615 in Landsmeer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten