Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

vrijdag 19 september 2014

Neff ovens met aanraakscherm

Afgelopen maandag was ik bij de presentatie van de nieuwe lijn Neff inbouwapparatuur in Duitsland. Zoals ik al had geschreven worden deze apparaten voor klanten leverbaar vanaf medio Januari 2015.


Ik had al wat dingen geschreven op het blog, maar ik had het nog niet gehad over het nieuwe bedieningspaneel "FullTouchControl". Dit bedieningspaneel zit op de meest luxe ovens en doet een beetje denken aan de schermen die we nu gewend zijn van de mobiele telefoon. Je hebt dus een aanraakscherm op je oven. Heel chique natuurlijk.



Het "FullTouchControl" bedieningspaneel zit bijvoorbeeld op deze Neff B58VT68N0 oven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten