Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

maandag 1 september 2014

Snaidero Keuken in Oosterhout

Normaal gesproken ben ik op maandag vrij. Vandaag toch even gewerkt want er moest een Snaidero keuken ingemeten worden in Oosterhout. Morgen nog even het plan aanpassen n.a.v. het inmeetrapport. Wel leuk want aan deze mensen heb ik al twee keer eerder een Snaidero keuken verkocht. Een Snaidero Idea voor hun woning in Arnemuiden, een Snaidero Ola 20 voor in hun bedrijfspand en nu dus weer een Snaidero Way in Oosterhout. Leuk hoor!


De keuken kan er voorlopig nog niet in. De ruimte ziet er uit zoals hier onder. Eerst gaan de stucadoor en de schilder aan de slag. Ook moet het leidingwerk natuurlijk nog verlegd worden (hier maak ik nog een installatieplan voor zodat de installateur aan de slag kan).


Vanmiddag had ik lekker vrij. Zodoende dus m`n belofte ingelost (ik was genomineerd door iemand voor de Ice Bucket Challenge). Voor wie het leuk vindt, de video staat hier.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten