Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

vrijdag 10 mei 2013

Nieuwe lijn Míele inbouw apparatuur

Per post kreeg ik van Míele de nieuwe folder met de nieuwe lijn Míele inbouwapparatuur (alleen eentje voor mezelf, voor klanten zou Míele nog een doosje opsturen). Deze apparaten worden met een paar weken leverbaar. Voor mensen die deze Míele apparaten in het echt willen bekijken, in de Míele showroom te Vianen staan er nu 3 stuks opgesteld. In augustus pas wordt de hele showroom daar aangepast naar de nieuwe lijn.
Zelf heb ik afgelopen januari deze Míele apparaten bekeken op de beurs in Duitsland. Ik heb toen ook wat foto`s gemaakt en op het blog gezet. Van m`n huidige Ola 20 showroomkeuken heb ik trouwens nog een aantal Míele apparaten over die ik niet heb mee verkocht met de showroomkeuken (klant koos voor sommige apparaten Neff). Voor de grote Míele koelkast heb ik trouwens al een klant die vanavond langs komt. Houd er trouwens wel rekening mee dat veel Míele apparaten van de huidige lijn (dus niet de nieuwe) uitlopend zijn! Zo zijn er dus geen Míele koffiemachines meer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten