Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

woensdag 29 mei 2013

10 jaar garantie op keuken en neff apparaten

Gistermiddag kwam de Neff servicemonteur trots z`n bus met nieuwe Neff bestickering laten zien. Ik was met klanten bezig, maar kon nog snel even een foto maken.
Waar veel klanten (vind ik dan) geen rekening mee houden is dat Neff nu een aktie heeft lopen met 10 jaar garantie op de inbouw apparaten. Snaidero heeft dit al permanent op de keukenmeubelen sinds 2002. Voor apparaten is het echt uniek dat er zonder bij te betalen 10 jaar garantie op zit. Ik ben een klein beetje bang dat de aktie straks echt stopt als er geen aanwijsbare omzet stijging komt door deze (voor Neff heel dure) aktie. Vandaar dat ik er op het blog toch vaker aandacht aan wil geven. Lees hier meer over de 10 jaar garantie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten