Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

woensdag 8 mei 2013

Snaidero showroomkeukens in model Ola 20

Omdat afgelopen zaterdag de Snaidero Ola 20 showroomkeuken is verkocht kon ik vanmorgen gelukkig de kasten voor de nieuwe Ola 20 showroomkeuken bestellen. De huidige Ola 20 keuken gaat naar Italië, waarschijnlijk kan deze keuken in September geplaatst worden. Vandaar dat ik de nieuwe keuken vóór die tijd hier in de showroom geplaatst wil hebben. De nieuwe showroomkeuken wordt in de kleur Grigio Cemento (dit is een mica-lak).
Qua apparaten ben ik er nog niet uit. In de huidige opstelling zitten Míele apparaten, misschien dat ik in de nieuwe opstelling toch voor Neff ga. De nieuwe Míele lijn is vrij dominant met zwart (veel zwart glas), ik denk dat ik Neff met rvs beter vind passen bij Grigio Cemento. Míele laat ik dan wel in een andere keuken terug komen (ik denk aan de S12 showroomkeuken). Het blad voor de nieuwe showroomkeuken doe ik in donker gebrand steen, ik heb nu al zo veel witte bladen in de showroom. Het lijkt me wel leuk om weer eens wat anders te doen. In Italië maakte ik onlangs nog onderstaande foto van een wit gebrand blad op de Grigio Cemento Ola 20, heus niet lelijk maar voor deze keer eens wat anders.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten