Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

dinsdag 14 mei 2013

Snaidero keuken 582 in den Haag

Gisteravond ben ik in Den Haag geweest bij m`n klant van Snaidero keuken 582. De klant was nog maar net verhuisd, dus de verhuisdozen waren nog niet eens allemaal uitgepakt.
Voor tussen de woonkamer en keuken heb ik een tunnelhaard op gas mogen leveren bij deze klant. Wel leuk dat je door de "tunnel" zo de keuken in kunt kijken. Voor in de omtimmerde wand rondom de haard heb ik ook nog een ondiepe servieskast geleverd zodat er extra bergruimte is ontstaan in de keuken. In de hoge kastenwand van de keuken zelf zit natuurlijk ook heel veel opbergruimte, al gaan de inbouwapparaten hier natuurlijk wel weer van af.
Om meer opberg rendement uit de hoge kasten te halen heb ik daar ook binnenlades mogen leveren. Deze bevallen klant erg goed, zodoende hebben ze er gisteren gelijk een aantal van bijbesteld. De scharnieren worden bij de kasten dan wel aangepast om te voorkomen dat de lades bij het openen tegen de keukendeur aan komen.
In het eiland van de keuken zitten uiteraard ook nog een aantal grote ladekasten. In deze lades zijn weer Snaidero opbergbakken gebruikt om bijvoorbeeld kruiden en dergelijke handig op te kunnen slaan. Omdat deze klant ook een Míele hoge druk stoomoven bij me gekocht heeft heb ik ook nog een kookles met ze gedaan. Wel leuk om te doen vind ik.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten