Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 28 februari 2013

Snaidero keukens in Brussel

Op dit moment wordt in Brussel de Batibouw beurs gehouden. Dit jaar wordt daar de definitieve versie van de Snaidero Lux keuken gepresenteerd (in Milaan vorig jaar was het nog een concept versie). Ik hoop vanmiddag samen met Ronald (een klant die een Snaidero Ola 20 keuken bij me heeft gekocht) even naar Brussel te gaan om naar deze keuken te gaan kijken.
Heel kort door de bocht kun je stellen dat een Snaidero Lux identiek is aan de Snaidero Code, alleen een geïntegreerde handgreep is toegepast. Hieronder een foto van de Snaidero Lux keuken op de beurs in Brussel. Je ziet dat ze op de bovenste fronten zo`n geïntegreerde greep hebben gemonteerd en op de onderste fronten automatische opening. Ik denk persoonlijk dat ik het dan liever allebei automatisch geopend had (zoals bijv. bij de Snaidero S14 showroomkeuken).
Naast de Lux heeft Snaidero ook de Way meegenomen naar Brussel. De Snaidero Way is (net als de Lux overigens) ook een keuken uit de Sistema 22 lijn. Geen automatische opening, maar opening van de deuren en lades door middel van een greeplijst (zo noemen ze zo`n open strook boven het keuken front). Bij de Way in Brussel loopt er een dik tafelblad door op het eiland met een Snaidero draagconstructie er onder. Eigenlijk vind ik een dichte zijkant op dat bladdeel er wat stoerder uitzien (is natuurlijk wel minder "luchtig"). Zo`n beetje net als bij deze Snaidero keuken in Kontich (ook België).
Bij de Way heeft Snaidero zowel horizontale als verticale greeplijsten. Op onderstaande foto is goed te zien wat ik bedoel. Nu hoef je dat niet door elkaar te gebruiken als op de foto, maar het is even om te laten zien dat klanten de keus hebben.
Snaidero komt zometeen veel keukens lossen, onder andere de nieuwe S18 showroomkeuken. De andere foto`s (waaronder Ola 20) volgen dus binnenkort. Steef begint vanmiddag gelijk met het monteren van de nieuwe showroomkeuken. Ik hoop dat de showroom er zaterdag weer aardig toonbaar uit gaat zien (het is nu wel een gat nu de Snaidero Gioconda showroomkeuken gedemonteerd is).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten