Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

woensdag 20 februari 2013

Italiaanse design keukens en badkamers

Daarnet is de badkamer hier gelost voor project 591 in Scherpenisse (Zeeland). Vanmiddag komt de vervoerder het alweer ophalen hier om bij klant te bezorgen zodat Jan en Joop het kunnen monteren. Het tegelwerk van deze badkamer hebben Jan en Joop al eerder gedaan. Mijn klant heeft gekozen voor de wit hoogglans wandtegels net als bij mij in de showroom gecombineerd met grijze natuursteen op de vloer (zoals ik het hier ook heb). Jan en Joop zijn nu nog in Amstelveen bezig trouwens, ik verwacht dat ze morgenavond weer terug naar Zeeland komen. Meer over de Italiaanse design badkamers staat op deze pagina. Voor m`n klant voor de keuken naar Suriname heb ik ook nog een kleine video gemaakt daarnet van de Snaidero S12 showroomkeuken. Niet dat ik zo goed kan "filmen", maar het geeft in elk geval een aardig beeld van deze keuken. De keuken in Suriname wordt alleen volledig greeploos, alleen voor de vaatwasser heb ik straks zo`n kleine blokgreep nodig. De ladekast van 120cm breed wordt electrisch geopend straks, met een binnenlade met luxe houten bestekindeling achter de bovenste voorraadlade.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten