Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 14 februari 2013

Roestvrijstalen design keukens

In m`n showroom heb ik m`n Bulthaup systeem 20 wijnkoeler staan. Op de een of andere manier is iemand anders ook op dat idee gekomen, de onderstaande foto`s kwam ik op het web tegen. Wel toevallig. Het gebruikte greepje bij deze roestvrijstalen deuren vind ik eigenlijk ook wel grappig. Wat minder schoon natuurlijk als de (greeploze) automatische opening, maar in elk geval wel een stuk voordeliger. Misschien toch wel leuk om zoiets eens neer te zetten in de showroom. Een mobiele keuken is wel praktisch voor mensen die wel eens verhuizen, roestvrijstaal is heel erg degelijk en tijdloos. Je investering kun je dan toch over een langere termijn uitsmeren. Is toch wat sympatieker als "wegwerpkeukens" die maar een jaar of 10 mee gaan. Nog even over de grepen, als het dan toch grepen moeten zijn dan had ik ze liever wat minder "lief" en wat meer "stoer". Meer net als onderstaande geïntegreerde greep bijvoorbeeld. Helemaal greeploos is natuurlijk het mooist, maar dat staat nu al een paar keer bij mij in de showroom. Geïntegreerde grepen is dan toch wel een leuk alternatief, doet Snaidero ook met het nieuwe keuken model Lux.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten