Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 12 januari 2012

Afvalemmer in de keuken

Wat vaak wordt vergeten bij de aanschaf van de keuken is de afvalemmer/vuilbak. Hier maak ik me zelf vaak ook schuldig aan, je bent sneller enthousiast aan het praten over Teppan Yaki`s en hoge druk stoomovens dan over zo`n bakje in de aanrechtkast.

Regelmatig kom ik bij een klant om te koken en dan moet je soms naar de bijkeuken om iets weg te gooien. Ik moet hier zelf dus ook meer aandacht in geven bij het verkoop gesprek om eerlijk te zijn.


Het idee is dus om een afvalemmer te monteren in de aanrechtkast (de kast onder de spoelbak dus) waar je het afval in kwijt kunt. Met name tijdens het koken is het handig als je niet telkens weg moet lopen om wat weg te gooien. Eventueel is er ook nog een inzetbakje voor de afvalemmer leverbaar, je kunt dan het groenteafval eenvoudig scheiden van het gewone afval. Meer informatie en richtprijzen staan op deze pagina.