Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 8 december 2011

Witte keuken in Amsterdam met wit aanrechtblad.

Enige tijd terug blogde ik over ton-sur-ton keukens, inmiddels heb ik er weer eentje verkocht. Deze keer in Amsterdam aan een mevrouw die haar bestaande woning gaat renoveren.


Bij dit project in Amsterdam gaan we de keuken in wit hoogglans maken terwijl het aanrechtblad in wit hoogglans composiet wordt uitgevoerd. Omdat de keuken dan best "steriel" oogt worden de wanden antraciet gemaakt (net als bij mij in de showroom). De montage van deze keuken staat ingepland voor eind januari 2012, vandaar dat ik nog geen foto kan laten zien hoe het er uit ziet. Hier boven daarom een foto van een andere greeploze witte keuken met wit aanrechtblad.


Op de andere foto (hier boven dus) zie je eveneens een greeploze keuken in het wit met een wit blad. Dit is (Snaidero project 580 in Bunschoten). De greeplijst tussen het blad en de deur zijn vervallen, hierdoor ziet het er net wat strakker uit.



Bekijk hier boven de video van de Snaidero Ola 20 showroomkeuken, eveneens wit met een wit aanrechtblad.