Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

dinsdag 4 juni 2024

Testen apparaten

Zoals ik afgelopen weekend al schreef; de nieuwe Neff koffiemachine is gearriveerd hier in de showroom.

Voordat ik de video maak wil ik `m eerst uitgebreid testen. Heb wel ontdekt inmiddels dat de nieuwe koffiezetter weer een stuk luxer is als de vorige versie.

Al ben ik persoon nogal oldskool, ik kan het ook wel waarderen die luxe 😎.

De nieuwe koffiemachine wordt op dit moment wel geproduceerd maar nog niet volop. De verwachting is dat na de zomervakantie van dit jaar (2024) de koffiemachine weer volop leverbaar is.




































Dit weekend heb ik ook uitgebreid de Gaggenau 200 serie ovens getest.

Zoals lasagna en kip in de oven, maar ook een cake. Gewoon alledaagse dingen.

Ik wilde graag de oven wat vies maken om ook de pyrolyse functie uit te proberen (schoonbrand functie zeg maar). De ovens zien er echter nog steeds in showroomstaat uit, dus moet nog wat beter mijn best doen.

















Wat me wel op viel; de temperatuur is bij de Gaggenau oven heel constant. Met name bij de cake is dat wel fijn natuurlijk.

Wel moet ik nog even goed uitvinden hoe het klokje werkt. Ik heb nu nog niet voor elkaar gekregen dat de oven automatisch stopt na een bepaalde tijd. Ik kreeg `m wel gepiept zeg maar na bijv. 1 uur, maar de oven ging gewoon door. Dus daar moet ik nog even goed in duiken.











Geen opmerkingen:

Een reactie posten