Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

dinsdag 11 juni 2024

Snaidero keuken in Amsterdam (project 1157)

In 2016 verkocht ik een Snaidero keuken in Amsterdam aan Cigdem en Hasan (project 723).

Ze zijn toen ook met me mee wezen vliegen in mijn vorige vliegtuig.


















De klant laat nu een nieuwe woning bouwen in Almere en heeft afgelopen zaterdag weer een nieuwe Snaidero keuken bij me besteld (project 1157). Dit wordt een two-tone keuken met notenhout en resin ash.

Voor de nieuwe keuken heeft de klant een werkblad besteld in het nieuwe Taj Mahal.

Ook deze keer is de klant mee wezen vliegen, maar nu met mijn huidige vliegtuig (de PH-ABM).


















Omdat Cigdem eigenlijk uit Vlaardingen komt zijn we ook even over Rotterdam wezen vliegen (en Vlaardingen ook natuurlijk).

Altijd leuk natuurlijk om Rotterdam vanuit de lucht te bekijken.

Op de foto hier onder zie je o.a. de Markthal en de kubuswoningen.


















Geen opmerkingen:

Een reactie posten