Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 13 juni 2024

Snaidero keuken in Hoorn (project 1077)

Een paar jaar terug heeft de klant van project 1077 een Snaidero Ola keuken bij me gekocht voor een nieuwbouw woning in Hoorn.

Inmiddels is deze nieuwe woning bijna klaar. Ik hoop dat de Snaidero keuken ergens na de bouwvak gemonteerd kan worden.

Gisteren is de klant nog bij me geweest om het een en ander door te spreken.



























Op woensdag middag heb ik altijd vrij, dus we konden nog even een rondje samen vliegen met de Cessna van de zaak.

Omdat de klant zo`n eind voor mij in de auto had gezeten had hij het ook wel verdiend vond ik 😀.



















Het werd geen rondje vliegen boven Hoorn maar boven Rotterdam.

Ik vlieg er zelf natuurlijk vaak overheen, maar mijn klanten vinden dat toch wel heel leuk om te doen.









Geen opmerkingen:

Een reactie posten