Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 20 juni 2024

Prijsverhoging Oro Caffè koffiebonen / Neff koffiemachine

Omdat ik inbouw koffiemachines verkoop bestellen verschillende klanten ook de goede koffiebonen bij mij.

Deze koffiebonen zijn van het merk Oro Caffè (Espresso Bar Blend). Dit bedrijf is gevestigd in de buurt van de Snaidero fabriek in Udine.

Bij geval kreeg ik bericht van Oro dat de prijzen van koffie nogal instabiel zijn. In die zin dat de trend omhoog is, de koffie dus duurder wordt.













Voortaan gaat Oro dus per levering de prijs bepalen. Houd voor nu een richtprijs van 20 Euro per kilo aan (excl verzendkosten).

Mocht je willen weten hoe de koffie smaakt, hier onder een beschrijving die ik online tegen kwam:

Espresso blend is een fraaie echte italiaanse melange. De bonen komen uit Brazilië, Kenia, India en Vietnam. Een geweldige espresso met uitgesproken karakter overgoten met hazelnoot en chocolade. Bij een filterdrager zie je de karakteristieke tijgerstepen in de (zeer dikke) crema. Het cafeïne gehalte is met een percentage van 1,7% ietsie hoger dan de rest van Oro caffe, maar ach wie maalt daar om ;-) de smaak is echt top. We zeggen proberen!














Geen opmerkingen:

Een reactie posten