De eerste Neff klant nieuwe lijn wacht dus nog steeds op de koffiemachine (ik schaam me wild Virginia!).
Om de klanten toch uitleg te geven heeft BSH een bericht gemaakt voor de klanten (Bij Bosch/Siemens/Gaggenau hebben ze immers hetzelfde probleem). Ik heb de brief hier onder ingesloten.
Geachte consument,
Helaas zijn wij op dit moment, ondanks tijdige bestelling door uw keukenleverancier, niet in staat om aan de gewenste levertijd te voldoen van onze inbouw koffievolautomaten.
Dit is helaas het gevolg van een natuurramp die zich afgelopen herfst heeft voltrokken in Slovenië waarbij hevige stortregens tot ernstige overstromingen hebben geleid.
Daarbij is ook het volledige gebied rond onze BSH-fabriek in Nazarje getroffen, waar onze koffievolautomaten worden geproduceerd. Als gevolg hiervan heeft de productie lange tijd noodgedwongen stilgelegen.
Na alle herstelwerkzaamheden is de productie inmiddels weer opgestart, en doen wij ons uiterste best om de productiecapaciteit ten volle te benutten om de wereldwijd opgelopen backorders zo snel mogelijk uit te leveren.
Onze excuses voor het door ons veroorzaakte ongemak.
Zodra de levertijd van uw bestelde apparatuur bekend is, zullen wij uw keukenleverancier hier direct van op de hoogte stellen zodat er tot spoedige plaatsing van de ontbrekende apparatuur kan worden overgegaan.
We begrijpen dat dit u voor uitdagingen stelt, maar u kunt erop vertrouwen dat zowel NEFF als uw keukenleverancier er alles aan doen om dit zo snel mogelijk op te lossen.
Nogmaals excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
NEFF Huishoudapparaten
Geen opmerkingen:
Een reactie posten