Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

vrijdag 8 maart 2024

Snaidero keuken in Vlissingen (project 1078)

Een poosje terug verkocht ik een Snaidero keuken aan een klant in Bergen op Zoom. Hij gaat verhuizen naar Vlissingen en heeft daar een nieuw appartement gekocht.

Inmiddels is deze woning klaar en vandaag heb ik deze Snaidero keuken bezorgd (project 1078). Na het weekend hopen de monteurs deze keuken te gaan monteren.











Dan nog even wat anders. Volgende maand hoop ik weer naar de keukenbeurs in Milaan te gaan. Ik ben dan dus een paar dagen in Italië.

DV. Dinsdag 16 en Woensdag 16 april ben ik dan dus niet in de showroom hier in Arnemuiden.











Geen opmerkingen:

Een reactie posten