Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

vrijdag 15 maart 2024

Roestende stoomovens

Vroeger verkocht ik vaak de hoge druk stoomoven. Het merk van deze stoomoven wilde niet meer aan mij leveren omdat ik hoofdzakelijk de hoge druk stoomoven van ze verkocht, maar niet de wijnkoelers, gaskookplaten etc. Ze gaven toen ook aan dat ze met de hoge druk stoomoven wilden stoppen, dus dat verdere samenwerking geen zin meer zou hebben (al zie ik ze nog steeds aangeboden worden, dus wellicht dat ze hun plannen hebben bijgesteld).

Zodoende moest ik toen overstappen en vond een alternatief in de Neff FullSteam oven. Een all-in-one oven die ook nog eens veel goedkoper was als een aparte hoge druk stoomoven en losse oven er naast. Ik heb echt héél veel van deze FullSteam ovens verkocht.

Tegenwoordig maak ik wel een kanttekening bij deze FullSteam ovens. Daarom heb ik onderstaande video gemaakt. Bij nader inzien vind ik de Gaggenau stoomoven met losse oven er naast toch een betere opvolger van de hoge druk stoomoven. Ik leg het uit in de onderstaande video.



Niet dat ik stop met de FullSteam oven trouwens. Zo`n FullSteam oven is gewoon heel veel waar voor je geld.

Gisteren verkocht ik een nieuwe Snaidero Ola keuken aan de klant van project 1149. Bij deze keuken zit ook zo`n Neff FullSteam oven.

Qua ruimte kreeg ik de Gaggenau set er gewoon niet in. Ik moest bij die klant dus echt naar een all-in-one apparaat. En als je het apparaat goed droog houdt geef je roest uiteraard ook veel minder kans.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten