Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

dinsdag 26 maart 2024

Gaggenau apparatuur

Vandaag zijn er weer een hoop Gaggenau apparaten bezorgd hier. Ik heb deze nodig voor keukens die volgende week uitgeleverd moeten worden.

Helaas zijn de manco`s nog niet helemaal uit de wereld. Vandaar dat ik klanten nog steeds wel aanbied om te "hamsteren", dus om apparaten van te voren af te nemen.

Het grootste pijnpuntje zit `m nog steeds in de koffiemachines. Maar dat had ik al vaker gemeld.










De monteurs hebben vandaag in den Haag de Snaidero Frame keuken van project 1130 afgerond. Bij het bestellen van de keuken wist de klant nog niet welk werkblad ze wilden hebben. Dit hebben ze nog maar onlangs bij me besteld.


Het is een Porcelanosa werkblad geworden in de kleur Aria (wordt door Dekker Zevenhuizen verkocht).











Geen opmerkingen:

Een reactie posten