Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

dinsdag 7 februari 2023

Aanbouw loods

Een poosje terug ben ik begonnen met de aanbouw bij mijn loods. Allereerst hebben de monteurs Jan en Joop de fundering gemaakt.

Op deze fundering heeft mijn jongere broertje Gertjan de aanbouw gezet in zijn avonduren (vandaar dat het niet zo heel erg snel gaat). Deze aanbouw is nog lang niet af. Qua buitenboel staat het er nu inmiddels. Ben eigenlijk wel heel trots op Gertjan dat hij dit heeft gedaan.


















Gertjan loopt ook regelmatig met monteur Jan Levien mee om ook qua keukenmontage ervaring op te doen.

Zodra hij hier genoeg ervaring in heeft hoop ik dat Gert ook de Snaidero keuken voor mij kan zetten in de aanbouw en in het huisje in de Filipijnen.


















Geen opmerkingen:

Een reactie posten