Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

dinsdag 6 december 2022

Snaidero Smeraldo keuken in kersen hout

In 2002 verkocht ik een Snaidero keuken in model Smeraldo. Dat model is er inmiddels niet meer, maar de klant van die keuken heeft me vorige week bezocht.

Het is nu zo`n 20 jaar later en de klant denkt er over om de keuken te gaan vervangen. De Imperial apparaten gaan het langzamerhand begeven. Imperial is er eveneens niet meer, dat merk is een poos terug al gestopt.

De koffiemachine had het al eerder begeven. Die had ik een poos terug al vervangen door een Neff koffiemachine. Zo`n koffiemachine gaat zeg 10 á 12 jaar mee trouwens (beetje afhankelijk van gebruik uiteraard).






Deze Smeraldo keuken is in echt Kersenhout geleverd. Dit is een fineerde deur (dus gepeld hout zeg maar). Het werkblad was zwart gepolijst graniet, dat was toen nog mijn meest verkochte blad (inmiddels Corian).

Hoe dan ook. De klant heeft nieuwe Snaidero keuken bij me gekocht (project 1112).






Bij de dochter van deze klant heb ik dit jaar trouwens een S11 keuken mogen leveren (project 1035). Leuk hé!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten