Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

dinsdag 13 december 2022

Falmec afzuigkappen

Vandaag is de meneer van Falmec afzuigkappen hier geweest voor het kerstpakket (bedankt!). Heel erg leuk natuurlijk.






Hij heeft me gelijk uitgelegd hoe je de uitwasbare koolfilters "uitbakt" / regenereert in de oven. Blij mee. Ik ben van plan er binnenkort een video over te gaan maken. Maar eerst maar `s op vakantie.

Ik heb wel een aantal andere video`s gemaakt. Maar die worden volgend jaar pas zichtbaar op YouTube. Ik heb wel een paar kleine video`s op Facebook gepost alvast.

Deze video gaat over waarom ik een Gaggenau 200 serie oven adviseer bij een Snaidero Vision keuken.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten