Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

maandag 12 december 2022

Snaidero keuken in Heeswijk Dinther (project 1098)

Gisteren ben ik op bezoek geweest bij de klant van project 1098 in Heeswijk Dinther. Deze klant heeft een droomkeuken bij me gekocht.

De klant is nu leidingwerk aan het verleggen en eigenlijk moet de Snaidero keuken er al in. Maar de houten vloer komt pas eind januari.

Ik heb klant daarom geadviseerd om dan eerst de keuken maar "voor nood" te plaatsen zodat ze in elk geval kunnen koken.

Maar de daadwerkelijke montage (dus inclusief zijpanelen etcetera) kan wat mij betreft pas nadat de vloer is gelegd.

Zie hiervoor ook de video die ik gemaakt heb.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten