Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 1 september 2022

Stoomoventje achter deur als "noodoplossing"

Zoals jullie weten is de levering van inbouwapparatuur de laatste jaren erg instabiel. Op dit moment zit de meeste pijn in de beschikbaarheid van luxe inbouwovens zoals ik gisteren ook al schreef.




















Afgelopen maandag zijn we verschillende nieuwe projecten begonnen met Snaidero keukens. Bij de twee klanten was alles (vorig jaar al) van te voren gehamsterd door de klant (ze hebben het toen al opgehaald vanuit mijn magazijn). De derde klant had de keuken wat later besteld hier. De twee ovens hadden ze dus nog niet kunnen hamsteren.

Voor die mensen heb ik gelukkig nog twee eenvoudige Bosch ovens kunnen regelen die ze voor de time-being mogen gebruiken. Zodra de luxe Neff ovens binnen zijn dan ruilen we de ovens gewoon weer om.

Ik snap het dat die mensen dan geen stoomfunctie in de oven hebben. Maar eigenlijk is dat niet zo`n big deal. Een klein stoomoventje los is niet zo duur en kun je makkelijk achter een deurtje van de keuken inbouwen. Thuis heb ik dat ook gedaan. Eerst als noodoplossing (mijn ovens privé waren ook niet leverbaar), maar eigenlijk bevalt het zo goed dat we het kleine "nood" stoomoventje nu permanent willen gebruiken.

Uiteraard weet ik dat ik `t vaker gedeeld heb, maar hier onder de video van mijn keuken privé met die "stoomoven achter deur noodoplossing" (vanaf 4 minuut 30 ongeveer).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten