Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

maandag 26 september 2022

Huisje Filipijnen

Zoals jullie weten is mijn vrouw in de Filipijnen een huisje aan het bouwen. Hier onder een foto van hoe het er nu uit ziet. We hopen in de kerstvakantie te gaan kijken. We hebben het huisje immers zelf nog nooit gezien.
























Ze zijn nu de badkamer aan het doen. Als je naar buiten kijkt zie je een stukje van onze "Bahay Kubo". Dat is een traditioneel Filipijns huis. Veel mensen daar wonen nog steeds in zo`n huisje.

Het huisje van mijn vrouw is nou niet echt "traditioneel Filipijns" te noemen. De voorbijgangers slaan soms een kruisje 🤣. Ze denken dat het een kerk is (de Filipijnen is een heel katholiek land).
























Mijn schoonfamilie heeft meerdere huisjes in de verhuur. Eén van die huurders is pas geweest en stuurde me deze foto`s door (bedankt voor het maken van de foto`s).
























De tuin is natuurlijk nog lang niet klaar, maar als je goed kijkt zie je dat het strand begint achter de bosjes.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten