Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

woensdag 31 augustus 2022

Neff S147ZCS35E vaatwasser met Zeolith

De afgelopen maanden was de Neff geïntegreerde vaatwasser S147ZCS35E helaas niet leverbaar. Tijdens de vakantie zijn er gelukkig een aantal geproduceerd. Inmiddels zijn deze vaatwassers afgeleverd hier in het magazijn.




















Voor alle duidelijkheid. Dit gaat over de Neff vaatwasser die ik ook in mijn keuken thuis heb. Persoonlijk vind ik dit de beste vaatwasser voor in de vouwdeurkast. Het staat op onderstaande video.





De acute problemen met vaatwassers zijn voor nu dus opgelost. Helaas is dit nog niet het geval met de Neff ovens. Uiteraard heb ik al verschillende keren gebeld met Neff hier over. Maar helaas kan nog niemand wat zinnigs zeggen over de verwachte productie datum van deze apparaten.

Begin dit jaar werd verteld dat er eind 2e kwartaal wel wat geproduceerd zou worden. Maar helaas was dit niet het geval. Ik hoop nu dat er eind 3e kwartaal wat los gaat komen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten