Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

vrijdag 23 september 2022

Neff FullSteam ovens bezorgd

Ik heb er heel lang op moeten wachten, maar vandaag was het zo ver. Mijn bestelde Neff FullSteam ovens werden bezorgd.

Het is niet dat nu al mijn backorders zijn opgelost, maar Neff loopt heel hard in nu. Ik heb nu FullSteam ovens binnen gekregen voor Snaidero keukens die vorig jaar September zijn geplaatst.
























Bij die mensen (van keukens van vorig jaar) heb ik inmiddels al wat anders geleverd natuurlijk, dus de ovens die ik nu binnen heb gekregen gaan naar klanten waar ik de komende weken een Snaidero keuken moet gaan plaatsen.

Het ziet er naar uit dat ik binnenkort misschien zelfs weer Neff ovens hier in de keukenshowroom kan gaan monteren (ik heb nu nog Bosch nood-ovens hier in de showroom tijdelijk).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten