Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

vrijdag 23 september 2022

Snaidero Ola keuken in wit hoogglans

Een paar maanden terug heb ik een Snaidero Ola showroomkeuken geplaatst hier in wit hoogglans lak (de andere Ola opstellingen staan er nog steeds hoor). Dit is de S14 keuken van onderstaande video.



De afgelopen week heeft monteur Jan Levien zo`n wit hoogglans Ola keuken voor me gemonteerd bij de klant van project 1031 hier in Zeeland.

De wanden zijn bij de klant nog niet afgewerkt, maar je kunt op de foto wel zien dat het een heel bijzondere keuken is geworden. De klant is er (terecht) heel trots op 😎.
























Normaal gesproken verkoop ik in de Ola geen vouwdeurkast. Maar voor deze klant heb ik een uitzondering gemaakt. Ik vind het in deze situatie toch wel mooi (de greep voor de vouwdeurkast zit maar op 1 deur en valt dus niet zo op in het ontwerp).

In de vouwdeurkast heeft Jan Levien weer z`n handige binnenlades gestopt.
























Geen opmerkingen:

Een reactie posten