Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 7 april 2022

"Vliegtuig van de zaak"

Zoals jullie weten heb ik geen "auto van de zaak" maar een vliegtuig van de zaak. Relaties van de zaak neem ik (als het mooi weer is) mee in het vliegtuig. Bijvoorbeeld om hun huis vanuit de lucht te bekijken. Of zeehondjes spotten hier in de buurt.

Afgelopen winter is dit vliegtuig flink onder handen genomen. Hier onder de video over de metamorfose van het vliegtuig voor wie `t leuk vindt.



Dan nog wat anders. Via m`n blog houd ik zoals jullie weten de klanten op de hoogte van de situatie met inbouwapparatuur. Vorig jaar heb ik ook een video gemaakt over de schaarste van luxe inbouwapparaten.

Vorige week had ik een flink aantal Russische Neff ovens binnengekregen. Deze zijn inmiddels allemaal verkocht. Er waren verschillende klanten die er voor gekozen hebben om hun 2 Neff pyrolyse ovens (B57CR22G0) om te ruilen voor zo`n Russische Neff oven met FullSteam.
























Deze week zijn er een paar Amerikaanse koelkasten binnen gekomen, deze zijn ook gelijk weer vertrokken naar klanten die hun apparaten hebben "gehamsterd". Er druppelt dan wel wat binnen maar vooralsnog is het echter nog steeds zeer schaars wat luxe inbouwapparatuur betreft. De schaarste zit hem met name in inbouw koffiemachines, FullSteam ovens en sommige vaatwassers.

Mijn advies blijft dus: hamsteren!

Tenslotte. Houd alstublieft rekening met sterk stijgende prijzen. Ook wat dat betreft is hamsteren verstandig.























Geen opmerkingen:

Een reactie posten