Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

woensdag 6 april 2022

Snaidero keuken geplaatst in Heerhugowaard

Vandaag heeft monteur Jan Levien in Heerhugowaard de Snaidero keuken van project 1043 afgemonteerd. Deze S12 keuken is iets groter gemaakt als de opstelling hier in de showroom (meer hoge kasten).

Ook heeft de klant de keuken voorzien van een Falmec Twister (in plaats van de plafondafzuigkap). Ik vind het de keuken wel wat "voller" maken nu er een designafzuigkap hangt.

Normaal gesproken zetten we onze Snaidero keukens pas als de vloer gelegd is. Maar bij de klant van project 1043 liep de vloerenman heel erg uit. Vandaar dat we het deze keer dus toch even anders moesten doen.
























Toevallig ben ik zelf net verhuisd naar mijn nieuwe woning. De Snaidero keuken in het nieuwe huis is bijna klaar. Het wachten is nog op de Falmec Light eilandafzuigkap. Volgens mijn informatie gaat deze afzuigkap de aankomende week hier heen komen.

Ook moet ik de spiegelplint nog even schoonmaken zie ik 😊.
























Naast de afzuigkap in de keuken moet ik nog wel wat meer dingetjes binnen krijgen maar daar valt wel mee te leven hoor. Volgende week bijvoorbeeld hoop ik de taatsdeur tussen de keuken en hal te krijgen. Lijkt me ook wel heel mooi worden.
























Geen opmerkingen:

Een reactie posten