Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

vrijdag 1 april 2022

Neff B47FS22N0 FullSteam oven

Zoals jullie weten wordt de luxe Neff FullSteam oven (B48FT78G0) op dit moment niet geleverd. Dit is mijn meest verkochte oven, dus wel heel jammer. Deze leverproblemen beperken zich helaas niet alleen tot de FullSteam ovens.

Ik heb nu via-via een partij Neff FullSteam ovens te pakken gekregen van een iets eenvoudiger model (B47FS22N0) die ik nu als alternatief kan inzetten. Het is echt geen 1 april grap maar vandaag zijn deze Neff ovens bezorgd hier in mijn magazijn.

Het zijn ovens die eigenlijk bedoeld waren voor de Russische markt. Maar door recente omstandigheden gaan die ovens daar dus niet heen. Zodoende heb ik er twintig stuks van kunnen overnemen.
























Deze Neff B47FS22N0 Hide&Slide oven staat dus niet in de Nederlandse brochure. Vandaar dat ik het even op het blog zet om de klanten die er om vragen van informatie te kunnen voorzien.

De oven heeft de volgende functies:


4D-Hetelucht
Boven- en onderwarmte
Broodbakstand
Circulatiegrill
Grootvlakgrill
Hetelucht Eco
Kleinvlakgrill
Langzaam garen
Laten rijzen van gistdeeg
Onderwarmte
ontdooien
Pizzastand
Regenereren
Stoom 100%
Warmhouden


Let op: De accentlijsten van deze Neff ovens zijn RVS kleur. De ovens kun je dus niet toepassen naast een huidige Neff lijn apparaat zoals koffiemachine of servieswarmer. In solo-configuratie (dus 1 oven zonder apparaat er naast) of 2 dezelfde ovens naast elkaar is het natuurlijk een prima oplossing.

Voor deze Neff ovens geldt trouwens de normale Nederlandse Neff garantie.
























Geen opmerkingen:

Een reactie posten