Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 7 april 2022

Er komt weer wat los qua leveringen

Net als vorige week heb ik ook vandaag weer een aantal Neff ovens binnen gekregen. Het gros is al weer opgehaald, ik had immers een enorme back-order lijst. De meeste klanten hier bestellen immers 2 ovens voor in hun nieuwe Snaidero keuken. Dus zo heel veel klanten heb ik dus nog steeds niet blij kunnen maken.

Een poos terug vertelden ze me van Neff dat in het 2e kwartaal de extreemste leverproblemen met ovens voorbij zouden zijn. En dat schijnt dus wel te kloppen. Met koffiemachines blijft de situatie echter hetzelfde. Deze zijn nog steeds niet leverbaar. Ook heb ik nog best veel backorders met luxe koelkasten en vaatwassers.
























Ook de vervoerder van Snaidero heeft vandaag weer keukens bezorgd hier in Arnemuiden. Naast keukens zat er ook wat servicemateriaal bij waar ik al lang op zat te wachten. Blij mee dus.
























De keukens van project 1044 en 1045 zijn gelijk opgehaald en gaan op transport naar de klant in België. Ook heeft de klant van project 1061 uit Helmond al een deel van de keuken opgehaald. Die klant heeft de keuken een paar weken terug met spoed besteld. We gaan daar eerder heen als er een gaatje in de planning ontstaat.
























Geen opmerkingen:

Een reactie posten