Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

vrijdag 26 juni 2020

Zomer in Zeeland

Inmiddels is het echt zomer hier in Zeeland. De airco staat hard aan in de showroom dus ik kan gelukkig nog gewoon doorwerken. En `s avonds met mijn vrouw en dochter Lea afkoelen op het strand. Maar er wordt overdag ook nog hard gewerkt hoor.


Zo ben ik gisteren nog naar Netterden geweest voor de oplevering van project 880. Deze Snaidero keuken heb ik een poosje terug geplaatst maar de klant is nu echt verhuisd naar de nieuwe woning. Ze hadden nog nooit gestoomd. Ze hadden echt gewacht met stomen totdat ik de apparaten uitgelegd zou hebben.

Nu moet ik heel eerlijk zeggen dat ik niet elke klant kan bezoeken om de apparaten uit te leggen. Ik bedoel het niet verkeerd hoor, maar er zit ook gewoon een boekje bij. Maar om het klanten makkelijk te maken zet ik ook dingen op video.

Zo zie je op onderstaande klant hoe je op de jan boeren fluitjes methode groente en dergelijke in de Neff FullSteam oven klaar kunt maken.



O ja. Tot slot nog even iets over Chicken Adobo. Vaak wordt me gevraagd hoe ik dat klaar maak. En dat is geen geheim van de kok hoor. Het is heel simpel. Ik heb het gisteren op video gezet. Ik hoop het binnenkort op YouTube te uploaden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten