Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 4 juni 2020

Snaidero keukens gelost

Ook vandaag is de vervoerder van Snaidero weer keukens wezen lossen hier. Deze keer zat er ook een grote S10 keuken bij voor project 874 in Almere.


Monteur Jan Levien staat ingepland voor de montage van deze keuken in Almere. Op dit moment is het appartement van klant helaas nog niet zo ver dat er een keuken geplaatst kan worden. Ik denk dat we er over een paar weken wel heel kunnen. Komt wel een klein beetje goed uit want Jan Levien is op dit moment nog op huwelijksreis (hij is immers vorige week getrouwd).

Er werd natuurlijk meer bezorgd als alleen de keuken in Almere. Op sommige dingen zat ik echt al heel lang te wachten. Die heb ik daarom gelijk zelf bezorgd.


Naast Snaidero keukens werd er nog meer bezorgd, ik ga er gewoon van blozen! Een klant hier uit Zeeland stuurde nog een cadeautje voor mijn jongste dochter (Lea). Nou we zijn er erg blij mee hoor! Wat leuk! Bedankt Eef!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten